6.30 – 8.20
- Schodzenie się dzieci
- zabawy wg inwencji dzieci w kącikach tematycznych,
- ćwiczenia poranne,
- praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym,
- praca z dzieckiem zdolnym,
- gry dydaktyczne, prace porządkowe,
- pomoc w przygotowaniu do zajęć.
8.20 – 8.30
- Modlitwa,
- zabiegi higieniczne,
- przygotowanie do śniadania.
8.30 – 8.45
- Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku,
- czynności samoobsługowe.
8.45 – 9.00
- Zabiegi higieniczne.
9.00 – 11.20
- Zajęcia edukacyjno – wychowawcze w oparciu o podstawę programową,
- zabawy swobodne i zorganizowane zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne,
- pobyt na świeżym powietrzu,
- imprezy okolicznościowe,
- zajęcia dodatkowe,
- zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery,
- zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci.
11.20 – 11.30
- Czynności porządkowe – higieniczne,
- przygotowanie do obiadu.
11.30 – 12.00
- Obiad.
12.00 – 13.20
- Odpoczynek poobiedni,
- zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne,
- zabawy w ogródku przedszkolnym.
13.20 – 13.40
- Podwieczorek,
- czynności samoobsługowe i porządkowe.
13.40 – 16.00
- Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe,
- praca wyrównawcza, indywidualna,
- zabawy dowolne według zainteresowań,
- zajęcia w małych zespołach,
- zabawy integracyjne,
- gry dydaktyczne,
- zabawy ruchowe,
- plastyczno-techniczne,
- pobyt na świeżym powietrzu,
- zajęcia o charakterze wychowawczym,
- prace porządkowe,
- rozchodzenie się dzieci.