6.30 – 8.20

  • Schodzenie się dzieci
  • zabawy wg inwencji dzieci w kącikach tematycznych,
  • ćwiczenia poranne,
  • praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym,
  • praca z dzieckiem zdolnym,
  • gry dydaktyczne, prace porządkowe,
  • pomoc w przygotowaniu do zajęć.

 

8.20 – 8.30

  • Modlitwa,
  • zabiegi higieniczne,
  • przygotowanie do śniadania.

 

8.30 – 8.45

  • Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku,
  • czynności samoobsługowe.

 

8.45 – 9.00

  • Zabiegi higieniczne.

 

9.00 – 11.20

  • Zajęcia edukacyjno – wychowawcze w oparciu o podstawę programową,
  • zabawy swobodne i zorganizowane zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne,
  • pobyt na świeżym powietrzu,
  • imprezy okolicznościowe,
  • zajęcia dodatkowe,
  • zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery,
  • zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci.

 

11.20 – 11.30

  • Czynności porządkowe – higieniczne,
  • przygotowanie do obiadu.

 

11.30 – 12.00

  • Obiad.

 

12.00 – 13.20

  • Odpoczynek poobiedni,
  • zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne,
  • zabawy w ogródku przedszkolnym.

 

13.20 – 13.40

  • Podwieczorek,
  • czynności samoobsługowe i porządkowe.

 

13.40 – 16.00

  • Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe,
  • praca wyrównawcza, indywidualna,
  • zabawy dowolne według zainteresowań,
  • zajęcia w małych zespołach,
  • zabawy integracyjne,
  • gry dydaktyczne,
  • zabawy ruchowe,
  • plastyczno-techniczne,
  • pobyt na świeżym powietrzu,
  • zajęcia o charakterze wychowawczym,
  • prace porządkowe,
  • rozchodzenie się dzieci.